PadrãoShiny
Gênero: 100%
Felicidade base: 0
Experiência base: 295
Taxa de captura: 5
Leveling: SlowMáx: 1.250.000 Exp.
EVs fornecidos: SpA +3Total: 3
Competitivo
In-Game
Abilities
Protosynthesis: Se Sunny Day estiver ativo ou o Pokémon usar um Booster Energy, o stat mais alto aumentará em 1,3x, ou em 1,5x se for a Speed.
Base stats
HP
Atk
Def
SpA
SpD
Spe
Level 50
Level 100
159 206
308 402
79 148
153 291
86 157
168 309
117 194
229 383
79 148
153 291
102 177
200 348
Cadeia evolutiva
1 nível evolutivo.
Moves que aprende
SV
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Agility Machine | — | — | 30 | Aumenta a Speed do usuário em 2 estágios. | ||
Aqua Jet Level up | 40 | 100 | 20 | Usually goes first. | ||
Bite Level up | 60 | 100 | 25 | Tem 30% de chance de causar flinch. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Breaking Swipe Level up Machine | 60 | 100 | 15 | Tem 100% de chance de diminuir o Attack do adversário em 1 estágio. | ||
Chilling Water Machine | 50 | 100 | 20 | 100% chance to lower the target's Attack by 1. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Double-Edge Machine | 120 | 100 | 15 | Tem 33% de recoil. | ||
Draco Meteor Machine | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Breath Level up | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Dragon Cheer Machine | — | — | 15 | Ally: Crit ratio +1, or +2 if ally is Dragon-type. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Dance Machine | — | — | 20 | Raises the user's Attack and Speed by 1. | ||
Dragon Pulse Level up Machine Evento | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Dragon Rush Level up | 100 | 75 | 10 | 20% chance to causar flinch. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fire Fang Machine | 65 | 95 | 15 | Tem 10% de chance de queimar. Tem 10% de chance de causar finch. | ||
Flamethrower Level up Machine Evento | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Flip Turn Machine | 60 | 100 | 20 | User switches out after damaging the target. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hone Claws Level up | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Hurricane Machine | 110 | 70 | 10 | 30% chance to confuse target. Can't miss in rain. | ||
Hydro Pump Level up Machine | 110 | 80 | 5 | No additional effect. | ||
Hydro Steam Level up Evento | 80 | 100 | 15 | During Sunny Day: 1,5x damage instead of half. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Knock Off Machine | 65 | 100 | 20 | 1,5x damage if foe holds an item. Removes item. | ||
Leer Level up | — | 100 | 30 | Lowers the foe(s) Defense by 1. | ||
Liquidation Machine | 85 | 100 | 10 | 20% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Low Kick Machine | — | 100 | 20 | More power the heavier the target. | ||
Mud Shot Machine | 55 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Noble Roar Level up Evento | — | 100 | 30 | Lowers the target's Attack and Sp Atk by 1. | ||
Outrage Level up Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Level up Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Scald Machine | 80 | 100 | 15 | 30% chance to burn the target. Thaws target. | ||
Scary Face Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Level up Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Surf Machine | 90 | 100 | 15 | Atinge Pokémon adjacentes. Dano duplo em Dive. | ||
Swift Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. Atinge adversários adjacentes. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Twister Level up | 40 | 100 | 20 | 20% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Waterfall Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Water Pulse Level up Machine | 60 | 100 | 20 | 20% chance to confuse the target. | ||
Weather Ball Machine | 50 | 100 | 10 | O Power dobra e o tipo varia a depender do clima. | ||
Whirlpool Machine | 35 | 85 | 15 | Traps and damages the target for 4-5 turns. |
Cadeia evolutiva
1 nível evolutivo.
Descrição In-game:
Violet
It resembles an illustration published in a paranormal magazine, said to be a depiction of a super-ancient Suicune.
Scarlet
This ferocious creature is shrouded in mystery. It's named after an aquatic monster mentioned in an old expedition journal.
Moves que aprende
Gen IX
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Aqua Jet Ao Evoluir | 40 | 100 | 20 | Usually goes first. | ||
Leer Ao Evoluir | — | 100 | 30 | Lowers the foe(s) Defense by 1. | ||
Roar Ao Evoluir | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Twister Ao Evoluir | 40 | 100 | 20 | 20% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Bite Level 7 | 60 | 100 | 25 | Tem 30% de chance de causar flinch. | ||
Water Pulse Level 14 | 60 | 100 | 20 | 20% chance to confuse the target. | ||
Noble Roar Level 21 | — | 100 | 30 | Lowers the target's Attack and Sp Atk by 1. | ||
Dragon Breath Level 28 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Breaking Swipe Level 35 | 60 | 100 | 15 | Tem 100% de chance de diminuir o Attack do adversário em 1 estágio. | ||
Dragon Rush Level 42 | 100 | 75 | 10 | 20% chance to causar flinch. | ||
Hydro Steam Level 56 | 80 | 100 | 15 | During Sunny Day: 1,5x damage instead of half. | ||
Dragon Pulse Level 63 | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Outrage Level 70 | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Flamethrower Level 77 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Hydro Pump Level 84 | 110 | 80 | 5 | No additional effect. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Agility Machine | — | — | 30 | Aumenta a Speed do usuário em 2 estágios. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Breaking Swipe Machine | 60 | 100 | 15 | Tem 100% de chance de diminuir o Attack do adversário em 1 estágio. | ||
Chilling Water Machine | 50 | 100 | 20 | 100% chance to lower the target's Attack by 1. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Double-Edge Machine | 120 | 100 | 15 | Tem 33% de recoil. | ||
Draco Meteor Machine | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Cheer Machine | — | — | 15 | Ally: Crit ratio +1, or +2 if ally is Dragon-type. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Dance Machine | — | — | 20 | Raises the user's Attack and Speed by 1. | ||
Dragon Pulse Machine | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fire Fang Machine | 65 | 95 | 15 | Tem 10% de chance de queimar. Tem 10% de chance de causar finch. | ||
Flamethrower Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Flip Turn Machine | 60 | 100 | 20 | User switches out after damaging the target. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hurricane Machine | 110 | 70 | 10 | 30% chance to confuse target. Can't miss in rain. | ||
Hydro Pump Machine | 110 | 80 | 5 | No additional effect. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Knock Off Machine | 65 | 100 | 20 | 1,5x damage if foe holds an item. Removes item. | ||
Liquidation Machine | 85 | 100 | 10 | 20% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Low Kick Machine | — | 100 | 20 | More power the heavier the target. | ||
Mud Shot Machine | 55 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Scald Machine | 80 | 100 | 15 | 30% chance to burn the target. Thaws target. | ||
Scary Face Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Surf Machine | 90 | 100 | 15 | Atinge Pokémon adjacentes. Dano duplo em Dive. | ||
Swift Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. Atinge adversários adjacentes. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Water Pulse Machine | 60 | 100 | 20 | 20% chance to confuse the target. | ||
Waterfall Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Weather Ball Machine | 50 | 100 | 10 | O Power dobra e o tipo varia a depender do clima. | ||
Whirlpool Machine | 35 | 85 | 15 | Traps and damages the target for 4-5 turns. |
Tutor | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Hone Claws Tutor | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Sunny Day Tutor | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. |